Przejdź do głównej zawartości Przejdź do wyszukiwania Przejdź do głównej nawigacji
DARMOWA DOSTAWA OD 799 ZŁ ZWROT BEZ PRZYCZYNY 14 DNI RECENZJE TRUSTPILOT ODROCZONE PŁATNOŚĆI WYGODNE RATY 48 88 1151 121 sklep@zegarnik.pl

Metody Płatności w sklepie zegarnik.pl

Data wejścia w życie: 18 lipca 2025

W sklepie zegarnik.pl zapewniamy bezpieczne i wygodne metody płatności, aby proces zakupu był dla Ciebie jak najbardziej komfortowy. Wszystkie oferowane przez nas metody płatności są szyfrowane i chronione, co gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych finansowych.


1. Dostępne Metody Płatności

Akceptujemy następujące metody płatności za Twoje zamówienie:

Płatności online za pośrednictwem PayPal (rekomendowana metoda)

Wybierając tę opcję, zostaniesz przekierowany do bezpiecznego środowiska płatniczego platformy PayPal. PayPal umożliwia szybkie i bezpieczne płatności online bez konieczności zakładania konta.

W ramach integracji z PayPal możesz zapłacić przy użyciu:

  • Karty płatniczej (Visa, MasterCard, American Express)

  • BLIK

  • Przelewy24

  • PayPal (z konta PayPal lub za pomocą PayPal One Click)

  • Odroczone płatności PayPal (jeśli są dostępne dla Twojego konta PayPal)

Twoje dane płatnicze są przetwarzane bezpośrednio przez PayPal i nie są przechowywane w naszym systemie.


Tradycyjny Przelew Bankowy

Możesz dokonać płatności przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Dane do przelewu (numer konta, nazwa odbiorcy, tytuł przelewu) otrzymasz w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.

Pamiętaj, aby w tytule przelewu koniecznie podać numer zamówienia, co przyspieszy jego identyfikację i realizację.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Czas księgowania zależy od Twojego banku (zazwyczaj 1–2 dni robocze).


Płatność za Pobranie (przy odbiorze)

Masz możliwość zapłaty gotówką lub kartą (jeśli kurier posiada terminal) bezpośrednio kurierowi przy odbiorze przesyłki, wyłącznie dla wybranych produktów.

Wybierając tę metodę, pamiętaj, aby przygotować odliczoną kwotę lub sprawdzić dostępność płatności kartą u przewoźnika.


2. Bezpieczeństwo Płatności

Wszystkie transakcje płatnicze w naszym sklepie są chronione zaawansowanymi protokołami bezpieczeństwa (np. szyfrowanie SSL/TLS), aby zapewnić poufność i integralność Twoich danych.

Korzystamy wyłącznie z renomowanych operatorów płatności, takich jak PayPal, którzy spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa (np. zgodność z PCI DSS).

Nie przechowujemy Twoich danych kart płatniczych ani danych dostępowych do Twojego banku w naszym systemie. Cały proces autoryzacji i realizacji płatności odbywa się bezpośrednio u operatora płatności.


3. Terminy Płatności

W przypadku płatności online (PayPal, karta, BLIK, Przelewy24) oraz tradycyjnego przelewu bankowego, płatność powinna zostać zrealizowana niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Dla tradycyjnego przelewu bankowego, oczekujemy na wpłatę w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu, w przypadku braku płatności, zamówienie może zostać automatycznie anulowane. O fakcie anulowania zamówienia zostaniesz poinformowany drogą e-mailową.

Płatność za pobraniem realizowana jest w momencie dostarczenia Towaru przez kuriera.


4. Potwierdzenie Płatności

Po udanej płatności online otrzymasz automatyczne potwierdzenie transakcji od operatora płatności (PayPal) oraz od naszego sklepu (potwierdzenie zamówienia).

W przypadku tradycyjnego przelewu bankowego, otrzymasz potwierdzenie zamówienia, a następnie – po zaksięgowaniu wpłaty – potwierdzenie jej przyjęcia do realizacji.


5. Kontakt

W przypadku pytań lub problemów związanych z płatnościami, prosimy o kontakt:

REESTOCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
UL. SZCZĘSNA 26, 02-454 WARSZAWA
Adres e-mail: sklep@zegarnik.pl
Numer telefonu: +48 881-151-121