Przejdź do głównej zawartości Przejdź do wyszukiwania Przejdź do głównej nawigacji
DARMOWA DOSTAWA OD 799 ZŁ ZWROT BEZ PRZYCZYNY 14 DNI RECENZJE TRUSTPILOT ODROCZONE PŁATNOŚĆI WYGODNE RATY 48 88 1151 121 sklep@zegarnik.pl

Gwarancja na Towary w sklepie zegarnik.pl

Data wejścia w życie: 18 lipca 2025

Niniejsza sekcja regulaminu opisuje zasady dotyczące gwarancji na Towary zakupione w sklepie internetowym zegarnik.pl.


1. Ogólne zasady gwarancji

Towary sprzedawane w sklepie zegarnik.pl mogą być objęte gwarancją producenta, importera lub dystrybutora (dalej: Gwarant).
Informacja o tym, czy dany Towar jest objęty gwarancją oraz o jej warunkach, znajduje się zazwyczaj w opisie Towaru na stronie Sklepu lub jest dołączona w postaci karty gwarancyjnej.

Udzielenie gwarancji jest dobrowolne i zależy od Gwaranta.
W przypadku objęcia Towaru gwarancją, dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna) określa szczegółowe warunki realizacji uprawnień, w tym:

  • okres gwarancji,

  • zakres gwarancji (co obejmuje, a czego nie),

  • terytorialny zasięg gwarancji,

  • procedurę zgłaszania roszczeń (np. kontakt z autoryzowanym serwisem).

Zalecamy zachowanie dowodu zakupu (paragonu lub faktury) oraz oryginalnej karty gwarancyjnej – często są one wymagane do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych.


2. Wykonanie uprawnień z tytułu gwarancji

Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej danego Towaru.
Zazwyczaj polega to na bezpośrednim kontakcie z autoryzowanym serwisem wskazanym przez Gwaranta.

Jako Sprzedawca możemy pośredniczyć w procesie zgłaszania reklamacji gwarancyjnej, o ile jest to przewidziane w karcie gwarancyjnej lub uzgodnione indywidualnie z Klientem.

Koszty dostarczenia Towaru do serwisu oraz jego odbioru są ustalane zgodnie z warunkami określonymi przez Gwaranta.


3. Gwarancja a rękojmia

Gwarancja jakości na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady Towaru.

Klient ma prawo wyboru, czy chce skorzystać z:

  • uprawnień z tytułu gwarancji (jeśli została udzielona),
    czy

  • uprawnień z tytułu rękojmi (określonych przepisami prawa).

Obydwa tryby są od siebie niezależne.
Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi opisane są w sekcji „Zasady Zwrotów i Reklamacji” niniejszego regulaminu.


4. Kontakt

W przypadku pytań dotyczących gwarancji na zakupione Towary, prosimy o kontakt:

REESTOCK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Szczęśna 26, 02-454 Warszawa
E-mail: sklep@zegarnik.pl
Telefon: +48 881 151 121